Reporty

Tunisko 2o13

26. srpna 2013 v 11:50 | Včelka
Na přelomu července a srpna jsem byla na dovolené u moře v Tunisku. Čím začít. Je toho dost, ale bohužel převažují negativní pocity. Do Tuniska už nikdy.

Vše začalo již na letišti. Normálně vystoupíte z letadla, projdete kontrolou a čekáte na kufry. V Tunisku vylezete z letadla a pokud jste Tunisko navštívili poprvé, nastává chaoz. Nikdo nám neřekl, že se vyplňuje nějaké vízum a jak to vůbec vypadá, tudíž vypukla všeobecná panika. Navíc měli značný nedostatek těch papírů a my dostali vízum v němčině. Super vyplňovat něco takového, když neumíte německy ani slovo. Nakonec jsme to ale společnými silami zvládli s ostatními cestujícími, nic jiného nám taky nezbývalo.

Kréta 2o12

3. září 2012 v 20:26 | Včelka
Tak jsem zpět z dovolené. K moři jsem se moc těšila a v Řecku jsem nikdy nebyla, takže jsem byla i celkem zvědavá. Navíc hrozně ráda létám, tedy kromě toho mého strachu, že mi pošlou kufr někam jinam. A po zkušenosti z letiště v Heraklionu jsem se bála ještě víc. Nejdříve si u své "odbavovací" přepážky necháte zvážit a označit kufr a poté s kufrem jdete k další přepážce s rentgenem, která je ale společná pro všechny lety. Do vnitřního chodu letiště nevidím, ale trochu mě to znejistiloSmějící se

Moře bylo krásné a čisté, i když většinu času bylo docela rozbouřené. Vlny byly pár dní celkem silné a v jednom místě se tvořil zpětný proud, který táhl směrem do moře a byl docela silný, takže parkrát pro někoho plaval Mitch (rozuměj plavčík), protože se z toho místa těžko dostávalo zpět ke břehu. Navíc se na vedlejší pláži utopil jeden pán, od té doby to plavčíci velmi hlídali. Ale jinak to moře bylo opravdu krásné. Upřímně si ale za to ti lidé mohli sami. Ty vlny byly silné a já bych v nich tak daleko nikdy neplavala.

Na to, jaké bylo slavné starověké Řecko, jsou ale Řekové pěkná čuňátka. Alespoň, co se staveb týče. Už jenom ty jejich odpadní trubky. Jsem docela ráda, že už můžu opět házet použitý toaletní papír do mísy. A pak také okolí. V hotelu či na pláži bylo hezky čisto, ale za plotem/zdí, kde to bylo území "nikoho" už to bylo takové neudržované. Ne že by tam byl vyloženě svinčík, ale čisto tam také rozhodně nebylo.

Hradecký Majáles - 27.4.2012

10. května 2012 v 7:00 | Včelka
Když jsem uviděla plakát s potvrzenými kapelami na letošní hradecký Majáles, bylo to jasné. Do Hradce jsem prostě musela. Navíc jsem to spojila s návštěvou holek, co v Hradci studují, takže program na ten víkend byl jasný.

Neúčastnila jsem se těch vyloženě studentských aktivit, přece jenom tam nestuduji a přijela jsem jenom na víkend, ale zahlídla jsem akci Hradec na bruslích. Nemohla jsem to přehlídnout, protože to byla opravdu dlouhá kolona lidí na bruslích, ale co víc, čekala jsem na autobus a on kvůli tomu vůbec nejel, protože byla zablokovaná doprava :D Samozřejmě jsem také viděla klání finalistů o krále Majálesu a zvolení nového krále pro tento rok :)
Lístek jsem měla naštěstí asi měsíc dopředu od kamarádky, vyšlo to levněji, ale hlavně, na místě akce už žádné k dostání nebyly.

Prošly jsme si celý prostor, kde se Majáles konal, obešly jsme všechny stánky, kde byla zadarmo ochutnávka nového ovocného piva od Gambrinusu (možná na něj udělám i recenzi, protože mi opravdu zachutnalo) a pak jsme se pomalu vydaly ke stage, protože už odpoledne hráli UDG. Byl to jejich první letošní open air koncert. Jak jinak, nezklamali ;) Sice mi přišli takoví trošku mimo, asi dlouhá noc a nějaký ten joint na lepší náladu :D Ale u nich se tomu ani nedivím. Taky se mi zdá, že trochu změnili styl oblékání, bylo to takové...neobvyklé. Ale hráli parádně, takže jim všechno to ostatní odpustim :) Zahráli i novou písničku a já doufám, že brzy vyjde nové CD, bylo by to fajn. A ano, samozřejmě jsme byly v první řadě!

Výstava Human Bodies Exhibition

10. března 2012 v 20:00 | Včelka
Tak jsem se dočkala a hned první den jsme vyrazili na Human Bodies Exhibition. Jeli jsme bez lístků s tím, že nás tam snad pustí, protože to s lístky bylo trošku nedomyšlené. Chtěla jsem lístky zakoupit dopředu, abysme měli vstup jistý a nejeli do Prahy zbytečně, ale nakonec se ukázalo, že lístky nejdou vyzvednout na obvyklých prodejních místech TicketPro, ale pouze na nějaké hlavní kase na Václavském náměstí a ani jsem nebyla moudrá z toho, zda je stačí vyzvednout třeba hodinu předem, nebo ne. Takže jsme vyrazili bez lístků a já celou cestu doufala, že se tam v nějaký normální čas dostaneme.

Prahu 7 - Holešovice jsme našli celkem bez problémů, ale místo u Výstaviště jsme zaparkovali u tržnice :D Takže jsme sháněli informace, jak se dostat na Výstaviště. Kousek (tak 2 kilometry) jsme se prošli, abychom došli na tramvajovou zastávku, v metru koupili lístky a vydali se pětkou tramvají na Výstaviště. Tramvaj byla nacpaná a já se nedostala ani k označení lístků, jak tam bylo plno, tak jsem lístky schovala na zpáteční cestu a ušetřili jsme tak 72 korun :D
Zastávka tramvaje byla přímo před Výstavištěm, takže najít ho už nebyl problém. Ale všude byly davy lidí, člověk nevěděl k jaké pokladně se vydat, no moc zařízené to neměli. Museli jsme projít jednou částí Výstaviště, kde byla nějaká akce s motorkama, u Veletržního paláce doleva, pak po schodech dolů a pak doprava :D Ale našli jsme to nakonec. U pokladen jsem vychytala jen jednoho člověka před sebou ve frontě a lístky jsme sehnali hned na tu hodinu, v jakou jsme tam byli, takže jsme mohli jít hned dovnitř.

UDG - Klub Luxor, Česká Lípa, 8.10.2011

9. října 2011 v 14:06 | Včelka
Ahojte, tak se musím s vámi podělit o včerejší zážitek, protože jsem z tohohle koncertu nadšená (i když pár chybek, nebo spíš kravek, se vždycky najde :D)
Pro mě to byla taková spíš neplánová akce, protože kamarádce to přes týden vypadlo z hlavy a já se to dozvěděla od druhé kamarádky v pátek večer :D Ale nevadí, domluvily jsme se i tak a jelo se, za což jsem moc ráda.
Sice jsme odhadovaly hodinu začátku, protože nikde psaná nebyla, ale díky mým detektivním schopnostem jsem to nakonec vyzjistila a mohlo se jet. V tomhle klubu jsem byla poprvé, ale našly jsme ho v pohodě - s malou pomocí navigace :D
Klub to není nějak extra veliký, ale mají to tam pěkné. Byly jsme tam na osmou, ale předkapela začala hrát až kolem deváté, ale tedy polepšili si. Když jsem na nich byla naposledy v Lípě, tak ta předkapela byla s prominutím hrozná :D ale teď si nemůžu stěžovat, jmenují se BroumBand a mají takový trošku tvrdší styl, ale hýbat se do rytmu nebyl problém.
No, a pak nastoupili kluci. Bylo to perfektní, zahráli i dvě nové písničky, které ještě nevyšly, tak tak nějak doufám, že by v zimě nebo na jaře mohlo vyjít nové cédéčko. Atmosféra byla úžasná, kluci měli radost, my měli radost. Ale bylo tam neuvěřitelně naboucháno - taky jsem trochu obouchaná a z toho mám taky ten negativní zážitek. To, že do sebe lidi strkají, na to jsem zvyklá, to ani jinak nejde, když se tancuje a skáče v davu, ale dostala mě jedna slečna, co stála za mnou. Asi po třech písničkách mi zaklepala na rameno a jestli bych do ní nemohla přestat šťouchat loktem :D (čehož si ani nejsem vědoma :D a to když jsem se dotkla kámošky z druhý strany, tak o tom jsem věděla). Tak jsem slečnu poslala mírně někam, protože rukama jsem fakt moc nemáchala a asi nikdy nebyla na koncertě nebo festivalu, jinak si to neumím vysvětlit, protože to prostě nejde bez toho, že občas do někoho strčíte :D A nakonec jsem se jí ještě vysmála, když pak hořekovala u kámošek a potom, když se tam nacpali nějací kluci, skákali tam jako blázni, strkali do ní, a to už jí nevadilo :DD Takže to vlastně ani tak není negativní zážitek, ale zážitek k smíchu, protože slečna byla vážně k smíchu. Tím bych to asi ukončila, fotit jsem nestíhala, radši jsem si užila koncert, ale možná vám sem dám pár fotek, co vyjdou na netu ;)

Slavnosti Březenského piva 2o11

11. září 2011 v 15:03 | Včelka
Včera jsem vyrazila do Velkého Března na slavnosti březenského piva :) Březňáka mám moc ráda, myslím, že lidi odjinud než ze severu ho asi znát nebudou, ale vaše škoda :P
Počasí se vyvedlo velmi dobře. Nejříve bylo zataženo, ale odpoledne se vyjasnilo a bylo krásně slunečno.
Měla být k dispozici kyvadlová doprava zdarma, ale to jediné tak trochu nevychytali, páč k nám do města poslali jen takový mikrobus pro 20 lidí, takže jsme se celkem načekaly, mno poučení pro příště - pojedeme vlakem :) Ale to byl opravdu jediný háček na včerejším dni.
Pivo bylo výborné, měla jsem dožínkové nefiltrované, černé, polotmavé patnáctistupňové a jednadvacetistupňové. Samozřejmě měli i obyč desítku a dvanáctku, ale ty si můžu dát kdykoliv, takže asi tak. Ještě jsem chtěla vyzkoušet čtrnáctistupňové, ale to nějak došlo, než jsme se k němu dostaly :D Všude se procházeli pánové Cibichové, jídlo bylo dobré a za velmi pěkné ceny, všechno pívo bylo za patnáct, což je velmi příjemná cena a taky měli bezvadně vymyšlené uklízení kelímků. Měli udělanou soutěž, ke stanu jste mohli nosit prázdné kelímky, a čím víc jste jich přinesli, tím větší jste měli šanci na výhru. Takže se nikde kelímky neválely a bylo to vyřešené, páč lidi to tam hodně nosili :)
Taky byla možnost exkurze pivovarem zdarma, ale byla tam pořád velká fronta a už jsem tam byla, takže to si nechám na příště.
Sice tam nevystupovaly nějaké hodně známé kapely, ale Olympic revival a Queen revival - ti byli úžasní, ani byste skoro nepoznali, že to neni originál :)
Byla to perfektní sobota :)

České Hrady 2o11 - Bezděz

8. srpna 2011 v 14:02 | Včelka
O víkendu jsem byla na Bezdězu - festival v rámci Českých Hradů. Je to můj oblíbený festival :)
Měli jsme vyrážet už v pátek (kamarádka chtěla slyšet Tomáše Kluse - mimochodem jsem až teď zjistila, že Tomáš Klus hrál v Hop nebo Trop), ale pršelo, tak jsme cestu odložili na sobotu s tím, že snad bude pěkně. Ještě v sobotu ráno jsem po městě sháněla holinky (kdyby pěkně nebylo) a dalo mi to celkem práci najít nějaké pěkné :D Nakonec jsem je ani nepotřebovala, protože bylo krásně, až chvílema to slunko hrozně pálilo. Ale říkala jsem si, že kdybych se na ty holinky vykašlala, tak by určitě pršelo - zákon schválnosti :D
Kapely jsem si užila - hlavně Wohnout, na mě ta jejich muzika působí tak, že se musím hýbat i kdybych nechtěla :D Dále vystupovali například Divokej Bill, Kryštof, Sunshine a další :)
Taky jsme se vydali na výšlap nahoru na hrad (vstupné je v ceně festivalu - proto České hrady, protože ty hrady tímto podporují - proplácí hradům vstupné za návštěvníky festivalu, kdyby někdo náhodou České hrady neznal ;)) Fotky možná budou ;)
Každopádně jsem si tento víkend užila, když počasí konečně zase jednou přálo :) Doufám, že i vy jste si víkend užili a klidně se se mnou o něj můžete podělit :P

22. slavnosti SVIJANSKÉHO PIVA

18. července 2011 v 14:40 | Včelka
Zkusím vás zahrnout troškou informací, ať tu je občas i něco jinčího, než fotky. Místo konání (Svijanský Újezd) bylo ideální - půlhodinka cesty z chalupy, takže to bylo OK. Nejdříve to vypadalo, že počasí bude nic moc, ale nakonec mi z toho sluníčka bylo až špatně, jak celý den pařilo. Ze začátku byl areál slušně zaplněný, ale pořád se člověk bez problému dostal, kam potřeboval. Ale jak čas postupoval, lidí přibývalo a pak už nebylo chvílema místa k hnutí. Až jsem si říkala, že si snad měli určit nějakou hraniční kapacitu. Pivní zmrzlinu jsme málem nenašli, ale naštěstí jsme ji pak náhodou objevili, když už jsem ani nedoufala. Je to taková zvláštní chuť - mísí se v ní hořká se sladnou takovým zajímavým způsobem. Pro řidiče bylo u stánku upozornění, že obsahuje alkohol - jakby ne, když se prý vyrábí z černého piva. No vidíte, pivo. Měli tam všechny druhy, co Svijany vyrábí. Vždycky byla lajna stánků a každý byl označen a točil se v něm jen ten určitý druh. Mně nejvíce chutnala Kvasnička. V areálu byly i kolotoče, tak jsem se samozřejmě šla svést, mno a rozthrla jsem si kalhoty - ne nadarmo se říká, že v každém z nás je kus dítěte. Ale hřebem večera pro mě byli MIG 21. Jirka Macháček nezklamal a ukázal se opět jako úžasný showman, co si vystoupení užívá. A ty jeho hlášky. Prostě takhle to má na koncertech být. Dokonce pak seskočil z pódia a já si na něj SÁHLA!!!!! Z toho mam fakt radost Ještě, že jsem se procpala do tej první řady. Člověk nesmí být moc slušnej a musí se prostě cpát, když chce dopředu. Ještě, že už v tom mam praxi. A v noci byl ohňostroj. Zpočátku to vypadalo jen jako pár malých rachejtliček, ale pak se rozjeli a ohňostroj to byl parádní. Musím říct, že tohle byla parádně strávená sobota.
Tak snad jsem vás neunudila a dalo se to číst - nemám s psaním takovýchto článků skoro žádné zkušenosti.

Reklama

DĚKUJI ZA NÁVŠTĚVU! Budu ráda, když se sem vrátíte ;)